Blogger Widget

2016. március 31., csütörtök

egy zseniális gyermekrajz modern köntösben

Nem mondok újat akkor, amikor arról beszélek mennyi fantázia van a gyermekrajzokban.
Ha szeretnéd megőrizni és kiállítani őket, de nem igazán illenek a lakásod modern környezetébe, akkor a következőt teheted:
Átalakítod a rajzot egy fekete-fehér vonalrajzzá, kiválasztva a lényeges elemeket, ezzel minimailzálva az alkotást. Ehhez át kell másolnod a kiválasztott vonalakat, amire most elmesélek egy jó kis módszert.

Általában szeretek szabad kézzel másolni, de ezen a képen egy picit sem szerettem volna vonalaiban változtatni, ezért a jó öreg zsírpapíros megoldást választottam.

A zsírpapírt (lehet sima nyomtatópapír vagy sütőpapír is) rátettem a rajzra és az ablakra ragasztva átrajzoltam a szükséges vonalakat grafitceruzával a zsírpapírra. Aztán megfordítottam a zsírpapírt és rátettem egy akvarell papírra (ez lehet egy szép karton is), és a hátulján még egyszer átrajzoltam a mintát, így az akvarellpapírra rányomódtak a grafitceruzával rajzolt vonalak. Természetesen ezeket még itt-ott kicsit ki kellett egészíteni, és egy vékony hegyű alkoholos filccel átrajzolni. De pár perc alatt meg is történt a csoda, ráadásul a nyomatot többször is elkészíthettem, így jutott a munkahelyre és otthonra is!


És akkor most elemezzük kicsit ezt a remekművet!

Szerintetek ez a maci csak a derekára tette a kezét, mert éppen azt gondolja "Kislányom már megint nem raktál rendet magad után?", de közben ott a kedves mosoly az arcán és akkora szíve van, hogy a jobb oldalától a bal oldaláig ér? Vagy csak annyira szeret, hogy most két kezében fogja a szívét és éppen neked akarja adni?

Apropó milyen is, amikor egészben odaadjuk a szívünket a szerelmünknek? Hát ilyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése